Kanootti jokiretkeilyyn

Kaikki isäni ja omatkin kanootit.

Re: Kanootti jokiretkeilyyn

ViestiKirjoittaja Tiina Kujansuu » 24 Helmi 2011 13:33

Jaakko Makikyla kirjoitti:Se Bell Prospector tuli perheeseen.

Ei oo totta, siis ei VOI olla. Luulin että ihan vitsinä heitit.
Onkohan sun kaltasille jotain omia ryhmiä niin kuin peli tai nettiaddikteille? :P
Onkse se mis on se vekki? Mihis muuten meinasit tunkee sen?
Yhteystiedot: Kilonpuisto 2 D 70, 02610 Espoo p.040 868 4017
Tiina Kujansuu

ViestiKirjoittaja Jaakko Mäkikylä » 24 Helmi 2011 18:14

Tiina Kujansuu kirjoitti:
Jaakko Makikyla kirjoitti:Se Bell Prospector tuli perheeseen.
quote]

Ei oo totta, siis ei VOI olla. Luulin että ihan vitsinä heitit.
Onkohan sun kaltasille jotain omia ryhmiä niin kuin peli tai nettiaddikteille? :P
Onkse se mis on se vekki? Mihis muuten meinasit tunkee sen?

Neljä kanoottia on kohtuukäyttäjän rajoissa, mulla on koottava Pakboat sen yli, mutta sitä ei lasketa.
Toinen mielenkiintoinen homma on, että mulla on vajalla vain kaksi kanoottipaikkaa. :)

En ole nähnyt koko vehjettä, sen sun viestin perusteella ajattelin, että sille olisi käyttöä nimenomaan koreografien opetteluun ja yleensä koulutukseen.
Mun kokemukset prospectorista on, että se tekee kaiken, minkä lääkäri määrää. Voi olla, että puran siitä penkit pois ja käytän liikuteltavaa satulaa siinä.

Aikoinaan, kun purjehdin, niin meillä addikteilla oli toive, että Maritimin ovelle pitäis laittaa portsari: "herra on tainnut ostaa jo muutaman helan liikaa"
Purjeveneitä mulla oli aikoinaan kaksi yhtäaikaa samalla laanilla ylhäällä, pitivät sitäkin kummallisena.

Joo, mites se A-A-ssa menee: "hei olen Jaakko, olen meloja"
Se auttaa, kun tulee ulos kaapista ja puhuu.
Kuva Jaakko~
Jaakko Mäkikylä | Helsinki | Off-Road Paddler -blogi
Jaakko Mäkikylä

ViestiKirjoittaja mpikkara » 26 Helmi 2011 02:28

soittelin tossa äsken jaakolle...
kertoi hitto ostaneensa extempore prospektorin

no itse ilmoittelin taas hairahtuneeni rx morningstariin extra polvikeskipenkkipienalla, näyttää kyl kivan allrounderille (eikä tuntunut karseen painavallekaan) ja jätin sen säilöön tutuille keski-suomeen (jos sieltä aloittelis kevämmällä uittelut)

joten kyl noita nyt on 3 kelloa ja 1 kuminen
ei mitään järkeä, auttakee ja soittakee vaikka mediheli korjaamaan lääkitystä
mpikkara

ViestiKirjoittaja Jaakko Mäkikylä » 26 Helmi 2011 19:42

Perustetaanko AKO-ryhä: anonyymit kanootin ostajat.

"Olen jaakko, ostan kanootteja."
Kuva Jaakko~
Jaakko Mäkikylä

ViestiKirjoittaja ripa » 27 Helmi 2011 22:05

Mitäs harjoittelijat 8-) . Tosin täytyy tunnustaa, että viimeisin hankinta on kajakki. Satu haluaa mennä vesille itsekseen huonommallakin kelillä, niin ostettiin vanha n. 17 kiloinen pois vanhalta tutulta. Ennestään avokanotteja taitaa olla mökillä ja kotona yhteensä 8 kpl (2 kaks.+6 yksikk.)
Ripa, OCmeloja
Kuva
ripa

ViestiKirjoittaja Tiina Kujansuu » 27 Helmi 2011 22:16

ripa kirjoitti:Mitäs harjoittelijat 8-) . Tosin täytyy tunnustaa, että viimeisin hankinta on kajakki. Satu haluaa

Kyllä mä näin sen:kajakki. Ja vielä koittaa laittaa vaimon syyksi. :twisted: Kyllä sekakäyttäjäkin varmaan saa mennä AKO ryhmään.
Yhteystiedot: Kilonpuisto 2 D 70, 02610 Espoo p.040 868 4017
Tiina Kujansuu

ViestiKirjoittaja Jaakko Mäkikylä » 28 Helmi 2011 11:05

ripa kirjoitti:Mitäs harjoittelijat 8-) . Tosin täytyy tunnustaa, että viimeisin hankinta on kajakki. Satu haluaa mennä vesille itsekseen huonommallakin kelillä, niin ostettiin vanha n. 17 kiloinen pois vanhalta tutulta. Ennestään avokanotteja taitaa olla mökillä ja kotona yhteensä 8 kpl (2 kaks.+6 yksikk.)

Joo kanoottimafiapomot on erikseen. :)
Onnittelut uudelle kanoottihankinnalle, monella jäsenellämme on myös kajakki ja muutamalla taitaa olla BCU-tähtiäkin kajakista
Kuva Jaakko~
Jaakko Mäkikylä

ViestiKirjoittaja Milko » 03 Maalis 2011 14:00

Ilmoittaudun mukaan ryhmään, jos nyt tämmöinen 3,5 kanoottia omistava kohtuukäyttäjä mahtuu mukaan. Keväällä kyllä helpottaa kun myyn jo sovitusti yhden pois.

Viime kesänä olin varma että myyn Argosyn pois kun se ei mene suoraan ja ostan Merlinin. Syksyllä taas ajattelin etten voi hommata Merliniä kun se ei käänny mihinkään. Varmaan joku kaksisuuntainen kanoottihäiriö.

Pitäisikö yhdistyksen vuokrata joku tyhjillään oleva teollisuustila johon kaikki kanootit voisi varastoida? Paperitehdas tms.

M
Milko

ViestiKirjoittaja Janne Janhunen » 03 Maalis 2011 14:19

Milko kirjoitti:Viime kesänä olin varma että myyn Argosyn pois kun se ei mene suoraan ja ostan Merlinin.

Taisin sinulle sanoa, että se on tyhjänä vähän vikuri. Mutta myy vaan. Minä ehkä ostan.

Milko kirjoitti:Syksyllä taas ajattelin etten voi hommata Merliniä kun se ei käänny mihinkään.

Tä? Harri voisi tuoda sulle vielä Advantagen kokeiltavaksi ja se taitaa sopivaan hintaan olla myynnissäkin. Sen jälkeen Merlin tuntuu pyörivän kuin puolukk...

J.
Kuva
Janne Janhunen

ViestiKirjoittaja Jaakko Mäkikylä » 03 Maalis 2011 18:02

Milko kirjoitti:...Syksyllä taas ajattelin etten voi hommata Merliniä kun se ei käänny mihinkään. Varmaan joku kaksisuuntainen kanoottihäiriö.
Pitäisikö yhdistyksen vuokrata joku tyhjillään oleva teollisuustila johon kaikki kanootit voisi varastoida? Paperitehdas tms. M

3_merlinia IMGP1623.jpg

Kyllä Merlinin kääntyy, vaikka kolme yhtäaikaa sen kun ratista vääntää. :)

Ripatin kanoottihalli.jpg

Hallituksen jäsen Timo Ripatti on kaikessa hiljaisuudessa hoitanut omalta kohdaltaan varastoinnin kuntoon.
Ripatin uusi halli Klaukkalassa.
Kuva Jaakko~
Jaakko Mäkikylä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanootit