Mela vaihtunut?

Omat ja varastetut.

Mela vaihtunut?

ViestiKirjoittaja Martti P. » 26 Heinä 2011 12:49

Huomattiin tässä juuri, että Helenalle oli jostain ilmestynyt mela, jollaista hänellä ei ennestään ollut. Mela on Mad Riverin puinen perusmutkamela 52". Ainoa mahdollisuus vaihtumiseen on viimesyksyinen Ahvion tapaaminen. Jos joku siellä ollut siis huomaa menettäneensä sellaisen ja saaneensa tilalle esim. Old Townin vähän pienilapaisemman vastaavan melan, niin voisi ottaa yhteyttä.

Martti Pesonen
040-7411424
Martti P.

Re: Mela vaihtunut?

ViestiKirjoittaja ripa » 26 Heinä 2011 15:53

Ei noista kaikista meloista oikein pysy kärryillä missä ovat eli voi olla munkin. Minun meloissa on RV-kaiverrus varren ja lavan yhtymäkohdassa. Tai siis ei tietenkään kaikissa, mutta noissa vanhoissa on.
Ripa, OCmeloja
Kuva
ripa

ViestiKirjoittaja Jaakko Mäkikylä » 27 Heinä 2011 01:31

Kun multa karkasi kanootti, tuli mieleen, ettei missään ole mun yhteystietoja, ei edes yhdistyksen nimeä.

Käy kuten näille asioille tapaa käydä, eipä ole vieläkään merkintöjä.
Taidan vihdoin tilata tarroja yhdistyksen logolla ja omalla nimellä.

Kun saan aikaiseksi luonnoksen ja hinnan, niin muutkin ovat tervetulleita mukaan.
Kuva Jaakko~
Jaakko Mäkikylä | Helsinki | Off-Road Paddler -blogi
Jaakko Mäkikylä

ViestiKirjoittaja Martti P. » 27 Heinä 2011 11:52

ripa kirjoitti: Minun meloissa on RV-kaiverrus varren ja lavan yhtymäkohdassa.

Tässä melassa ei näy muita kaiverruksia kuin pituusmerkintä. Se on aika hyväkuntoinen mela verrattuna esim. omaan vastaavaan. Kelpaisi kyllä muuten, mutta on vähän paksuvartinen ja -kahvainen sekä isolapainen naisimmeiselle.

Martti
Martti P.

Paluu Melat