Kanoottiliiton kevätkokous

Puhutaan yhdistyksestä.

Kanoottiliiton kevätkokous

ViestiKirjoittaja Jaakko Mäkikylä » 30 Huhti 2012 13:54

Olin eilen kokouksessa.

Kanoottiliiton hallituksen sääntömuutosehdotus ei mennyt läpi, mutta kokous synnytti yllättävän sopuisasti 6-henkisen toimikunnan sorvaamaan Kanoottiliiton uusia sääntöja vastaamaan nykytilannetta. Nyt Melonta- ja soutuliitto hoitaa kaiken varsinaisen kanoottiliiton toiminnan. Kanoottiliitolle jäi oikeastaan runsaan 100 000 euron sijoitus ja siitä määrääminen.

Sääntötoimikunnassa on hyvä Avokanoottiedustus: Avokanoottiyhdistyksen perustajajäsen ja Espoon eskimoidenpuheenjohtaja Leena Arpiainen ja minä olemme mukana sääntötoimikunnassa.

Meillä on uudessakin liitossa hyvin pullat uunissa: avokanoottimelonnan asiantuntijana on Eppu, A:n hallituksen jäsen Stefan Blomqvist ja minä olen seura-toiminta -valiokunnassa ja Meloja Soutu -lehden toimitusneuvostossa ja uuden lehden ulkoasu on toimistoni Meridian X Oy:n käsialaa.

Weltsu, A:n nykypuheenjohtaja on hänkin noissa liiton kuvioissa. Ollaan weltsun kanssa Kanoottiliiton hallituksessa.

Ei tätä yhdistystä ole turhaan perustettu ja puuhattu. Saamme ihan oikeasti äänemme kuuluville ja meitä tunnutaan arvostettavan melojien (ja kohta varmaan soutajienkin) joukossa.
Kuva Jaakko~
Jaakko Mäkikylä | Helsinki | Off-Road Paddler -blogi
Jaakko Mäkikylä

Re: Kanoottiliiton kevätkokous

ViestiKirjoittaja Weltsu » 02 Touko 2012 18:34

Vain yhteistyöllä saadaan todellisia tuloksia! Yhteisissä liemissä olemme.
Kiitän sydämestäni yhdistyksemme puolesta mukana olleita, sillä heidän kauttaan äänemme tulee esille.
Nyt on suuret muutokset liittotasolla meneillään ja on ilahduttavaa havaita, että avokanoottimelonta on todella mukana myös päättävissä elimissä.
Oma kantani on: Yhdessä hyvä tulee ja MeSo on lajiliitto.
Olemme siinä mukana ja kehitämme omaa tietotaitoamme sekä jaamme osaamistamme. Wanhan Kanoottiliiton varoja tukiyhdistyksen muodossa myös kannatan.
Toimintaa tulee edistää ja kannattaa, ei haukkua ja mollata entistä. Kyllä tästä hyvä tulee.
Weltsu
Weltsu, Veli-Matti Lehtonen
Weltsu

Paluu Avokanoottiyhdistyskeskustelua.