Olettehan mukana jäsenistössämme?

Puhutaan yhdistyksestä.

Re: Olettehan mukana jäsenistössämme?

ViestiKirjoittaja Weltsu » 21 Kesä 2012 19:46

Eikö olekin helppo homma, kun saa lehden 12€:n hintaan. Tilaajien, sihteerin, taloudenhoitajan, lehden rekisterinpitäjän ja kenenkähän muun työt helpottuvat. Laitetaan syksyllä kysely, kuka saa lehden jo jonkun muun seuran kautta. Taitaa olla sirkkelisahurin sormin laskettavissa. Heille keksitään sitten hyvä ratkaisu.
Kyllä tästä hyvä tulee ja hyviä ratkaisumalleja otetaan vastaan kaikilta.
Kun lehti tulee kaikille, voi sen kautta saada tietoa hyvistä avokanoottitapahtumista. Tätä on pyydetty keskustelupalstallemme, mutta lehden levikki on suurempi ja sinne saadaan laajempi kattaus erilaisista melonta- ja soututapahtumista.
Hyvää melontajuhannusta tv. Weltsu Erä-Hossasta.
Weltsu, Veli-Matti Lehtonen
Weltsu

ViestiKirjoittaja Weltsu » 22 Kesä 2012 08:34

Tulipa mieleen tällainenkin juttu, koska tuhlailen harrastuksessani paljon turhempaankin:
Minulle on tullut lehti jo vuosikausia Kanoottiliiton Hallituksen jäsenenä. Olen myös jakanut ilmaisnumeroita aina kun olen saanut käsiini. Välillä myin kursseillani ympäri Suomea joitain irtonumeroita. Hyvin on lehdet menneet käsistä. Mikäli saan jäsenetuna 12€:lla, niin varmaan tilaan vaikka toisen mokoman satsin kotiini. On sitten antaa toinen lehti kiinnostuneelle.
Kyllä tästä hyvä tulee.
Weltsu

ViestiKirjoittaja keke » 23 Kesä 2012 14:15

Weltsu kirjoitti:koska tuhlailen harrastuksessani paljon turhempaankin:
Minulle on tullut lehti jo vuosikausia Kanoottiliiton Hallituksen jäsenenä. Olen myös jakanut ilmaisnumeroita aina kun olen saanut käsiini. Välillä myin kursseillani ympäri Suomea joitain irtonumeroita. Hyvin on lehdet menneet käsistä. Mikäli saan jäsenetuna 12€:lla, niin varmaan tilaan vaikka toisen mokoman satsin kotiini. On sitten antaa toinen lehti kiinnostuneelle.
Kyllä tästä hyvä tulee.

Terve.
Muutama lehti on aiemmin minullekkin tullut. Toinen melontaseuran jäsenmaksuun liitettynä. Toinen ilmeisesti historia peruja (Meloja-lehden toimituskunta joskus menneellä vuosisadalla) Olen myös pyrkinyt jakamaan kaikki ylimääräiset lehteni melontaa harrastaville jotka eivät siitä ole olleet tietoisia. Pulaa halukkaista ottajista ei ole ollut, liekkö kuitenkaan halua tilata? Kerron myös nykyisin, että sen saa myös meidän jäsenhintaan. Olen myös yrittänyt kehua näitä sivujamme ja hyvin jäsenneltyä keskustelu palstaamme. Samaa mieltä muutenkin "kyllä tästä hyvä tulee"

tv. keke
keke

ViestiKirjoittaja Jaakko Mäkikylä » 23 Kesä 2012 15:45

keke kirjoitti: Alku poistettu... ...Olen myös yrittänyt kehua näitä sivujamme ja hyvin jäsenneltyä keskustelu palstaamme. Samaa mieltä muutenkin "kyllä tästä hyvä tulee"
tv. keke

Kommentti tähän kohtaan. Kuka meistä löytäisi hieman enemmän tätä päivää olevan keskustelukoneen? Me, jotka olemme tähän tottuneet, osaamme olla tämän kanssa, mutta parempiakin on. Lähinnä kaipaan helponpaa kuvien ja videoiden linittämistä. Hieman nopeampikin tämä voisi olla. Siis jos joku ehtii ennen minua - ehkä ensi talvena voisi tutkailla. Siis kaikki vinkit tänne!
Kuva Jaakko~
Jaakko Mäkikylä | Helsinki | Off-Road Paddler -blogi
Jaakko Mäkikylä

ViestiKirjoittaja Weltsu » 27 Syys 2012 16:47

Samoin. Kyllä aika on ajanut ohi. Tämäkin on vapaaehtoisvoimin kasattu ja nyt tuntuu olevan tietäjillä muita kiireitä. Etsintäkuulutus sivustomme kehittäjille!
Selkeä, helppo ja visuaalinen. Sellainen tavoittaa ilman monimutkaista etsintää. Mutta kuka viitsii etsiä, se kyllä toisaalta löytää.
Weltsu

Edellinen

Paluu Avokanoottiyhdistyskeskustelua.