Melontaseuraa tarjolla ja Palveluita jäsenille

Puhutaan yhdistyksestä.

Melontaseuraa tarjolla ja Palveluita jäsenille

ViestiKirjoittaja Tiina Kujansuu » 01 Loka 2012 13:43

On ehdotettu että keskustelupalstalle perustettaisiin pari uutta ryhmää.

Melontaseuraa tarjolla

Täällä voisi ilmoitella missä on aikonut meloskella ja milloin.
Periaatteessa tähän tarkoitukseen on käytetty nyt kategoriaa "Retket". Ainakin Janne Pyykkö, Minä ja Jaakko Mäkikylä (mahdollisesti joku muukin) olemme ilmoitelleet siellä minne ja milloin olemme aikoneet meloa ja kehottaneet muita liittymään mukaan. Mutta olisisiko teistä terpeellista ja hyödyllistä lisätä tähän tarkoitukseen ihan oma otsikkonsa?

Toinen uusi ehdotettu otsikko olisi vain jäsenille tarjotu palvelut. Tällä siis tarkoitetaan palveluita tai tarjouksia yksityishenkilöiltä, ei mitään liiketoimintaa.
Sen voisi lisätä Vain Jäsenille otsikon alle. Tämä kohta keskustelupalstatsta näkyy siis vain Avokanoottiyhdistyksen jäsenille.

Vain Jäsenille/ Palvelut

Tänne voisi esimerkiksi laittaa ilmoituksen, että voisi lainata kesämökkiään Juupajoella jäsenten kesken. Tai antaa luvan leiriytyä omalle tontilleen jne.
Mitä mieltä olette? Olisko tarpeellinen parannus?
Yhteystiedot: Kilonpuisto 2 D 70, 02610 Espoo p.040 868 4017
Tiina Kujansuu

Re: Melontaseuraa tarjolla ja Palveluita jäsenille

ViestiKirjoittaja Janne Pyykkö » 01 Loka 2012 14:41

"Melontaseuraa tarjolla"-osiota tarvitaan, jos se houkuttaa useammat ehdottelemaan (esim. Oulussa, jossa on useita melojia). Itse en sinänsä sitä tarvitse, koska Retket-osiokin toimii mulle hyvin = jos kohde on kiintoisa ja uusi, olen aina voinut jälkikäteen liittää perään jonkun retkikertomuksen, vaikka olisin mennyt sinne yksin.

-Janne
Yhteystiedot: Janne Pyykkö, Aallonhuippu 6 B 18, 02320 Espoo, 040-5333649, blogi http://avisuora.wordpress.com
Janne Pyykkö

ViestiKirjoittaja Janne Janhunen » 01 Loka 2012 15:01

Minusta hyvä ehdotus. Itse harvoin suunnittelen kauheasti retkiä etukäteen. Silloin kun suunnittelen, on "retket" oikea palsta. Silti voisin hyvinkin kaivata melontaseuraa esimerkiksi vaikkapa viikolla 41 ulkosaaristoon. Ei niin väliä minä päivänä. Tai voisin tarjota seuraa välillä 12.6. - 30.6.2013 alueelle Jongunjoki/Lieksajoki/Koitajoki/Jänisjoki/Häähnijoki/Valtimonjoki. ( Kuvitteellisia esimerkkejä ) Eli tiedän oleilevani jollakin tietyllä alueella johonkin tiettyyn aikaan ja seura olisi mukavaa. Itse ajankohta ja kohde ovat sitten tarkemmin sovittavissa.

Myös olen monta kertaa miettinyt, että voisin tarjota mökkisaunaa ja mökin muita palveluita ( wc, telttapaikka, nuotiopaikka, vettä, jne. ) jäsenille käyttöön aina kun mökillä olen. Rajoitetusti myös silloin, kun en ole. Jos joku muukin tarjoaisi samaa, saattaisi tästä muodostua jäsenille aivan aidosti hyödyllinen palvelu- / tapaamisverkosto. Saattaahan käydä nimittäin niinkin että on ihan mukava varta vasten suunnata reissunsa jollekin mökkivesistölle, kun tietää että siellä on sauna ja toinen kanoottiharrastaja melontaseuraa ja kokemuksia jakamassa. Ehkä jopa kolmaskin.

J.
Kuva
Janne Janhunen

ViestiKirjoittaja Weltsu » 04 Loka 2012 20:46

Hyvä juttu ja idea!
Kerrotaan minne mennään ja missä ollaan.
Weltsu, Veli-Matti Lehtonen
Weltsu

ViestiKirjoittaja Weltsu » 08 Loka 2012 21:17

Tänne vain toiveita ja ajatuksia. Kenttä on vapaa ja usein melomme aivan lähellä hyviä ystäviä, silti tapaamatta heitä koskaan. Kerrotaan missä päin maata olemme ja kolunneet sekä onko mahdollisuus majoittua tutussa seurassa taikka heidän avustuksellaan. Tehdään tuttavuutta. Yhdistykseme on koko kotosuomea kattava.
Weltsu, Veli-Matti Lehtonen
Weltsu

Paluu Avokanoottiyhdistyskeskustelua.