Syystapaaminen 20.-22.9.2013

Puhutaan yhdistyksestä.

Re: Syystapaaminen 20.-22.9.2013

ViestiKirjoittaja Timo Puomio » 23 Syys 2013 20:20

Kiitos järjestäjille ja puuhaajille hienosta syystapaamisesta!

Muutama kookkaampi avokanootinmoottori oli kiinnostunut käyttämästäni riipputeltasta: Merkki ja malli on Clark NX-250, ja se on suunniteltu isokokoisille amerikaanoille. Nukkujan maksimi-/mukavuuspainon yläraja on 136 kg ja maksimipituus 208cm, eli minä joka painan 0,1tn ja olen 190cm pitkä, olen siihen mitoiltani keskikokoinen. Omistamistani kolmesta riipputeltasta (Clark NX-250, Clark NX-200, Hennessy Explorer Deluxe) tämä on kaikilla mittareilla paras ja ennen kaikkea tilava, voin suositella!

Tarkemmat tiedot valmistajasta (tuote myydään suoraan tehtaalta) ja hammockista löytyy osoitteesta:

http://www.junglehammock.com/product/nx-250

- timo -

"miksi nukkuisit juuren päällä kun voit nukkua sen yläpuolella"
Timo Puomio

Re: Syystapaaminen 20.-22.9.2013

ViestiKirjoittaja Weltsu » 25 Syys 2013 19:14

Suuri kiitos kaikille osallistujille!
Olen hieman tienpäällä ja päivät vesillä täällä Siikajoen kuivilla koskilla. Pienimuotoinen asiantuntijapalvelukeikka meneillään, joten mokkulan ja väsyn takia en ole ehtinyt paljon kommentoida.
Tapaaminen oli mielestäni tosi hieno. Aika loppuu aina kesken. Kokouksen sijaan olisin halunnut itsekin heittäytyä vapaamman keskustelun ja jopa viihteen pariin. Kokous pidettiin ja sitten tuli se paras anti, ne esitelmät. KIITOS idean esittäjälle ja tietenkin kertojille. Tätä tahtoo lisää. Nyt porukalla suunittelemaan ainakin yhtä talven tapaamista mallia Lahti tms. Hiihdetään, lasketaan ja parannetaan iltasella maailmaa. Tietenkin retkikertomuksia kertoillaan ja suunnitelmia tulevalle avovesikaudelle tarkennetaan.
Laittakaa omia esityksiä tulemaan ja tehdään tätä yhdessä.
Olen sanonut ja toistan aina samaa wanhaa levyä, johtokunta/hallitus ei ole matkatoimisto eikä ohjelmatoimisto.Yhdessä oleme tämä omituisten otusten kerho, jonka tekemisiä jo arvostetaan.
Kuka sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?
Kyllä tästä hyvä tulee. Nyt jo kaikki tiedustelemaan keskeisestä paikasta talven tapaamispaikkoja. Hyvien kulkuyhteyksien päästä ja yhteinen kokoustila on oltava.
Weltsu, Veli-Matti Lehtonen
Weltsu

Edellinen

Paluu Avokanoottiyhdistyskeskustelua.