Kesä tulee ennen aikaansa

Puhutaan yhdistyksestä.

Kesä tulee ennen aikaansa

ViestiKirjoittaja Weltsu » 10 Helmi 2014 18:47

Näin se vaan on!
Hiljaista on niin että tekee mieli kiljaista. Minulla on jo retkikalenteri aika täynnä... no ei vaiteskaan. Mitä tehhään yhessä ja erikseen.
Nähdään vuosikokouksessa 15.02. Valotalolla klo... olikohan klo 16.00 alkaen.
Venemessuilla aion käydä ennen sitä.
Weltsu
Weltsu, Veli-Matti Lehtonen
Weltsu

Re: Kesä tulee ennen aikaansa

ViestiKirjoittaja Weltsu » 12 Helmi 2014 12:12

Olen varmaan jollain omalla sivustolla? Kukkaan ei nää mun viestejä, mutta voin vappaasti purkaa mieltäni.
Nyt eilen illalla tuli mieleen jälleen Inari. Olen käynyt siellä kymmeniä kertoja. Jokohan ensikesänä, rästiin jääneiden vuosien jälkeen? Jos ei lonkat anna myöten avokanoottimelontaa istuallaan, niin menen sitten kajakilla. Vähän on ristiriitainen olo. Kanoottiin on niin helppo heitellä tavarat ja rantautuminen ei ole yhtä tuskaa.
Inari on aava ja kaikki ihanuus on rannan lähellä. Tämä ja kaikki muu puoltaa avokanoottia. Sää ja kelit vaihtelevat joskus äkisti, etäisyydet ovat pitkiä. Tämä puoltaa kajakkia. En jää ansaan kelien heittäytyessä armottomiksi. Alkukesä nyt näyttää millä melon ne nautinnollisimmat retkireissut.
Inaria olen kaavaillut viikolta 33 alkaen. Paluu ennen kuun loppua...
Tätä ennen on Water Route 08. -10. 8. viikonloppuna. www.waterroute.fi sivuilta tietoa ja tämän melon avokanootilla kanssasi!
Onkohan ketään hereillä? Vai olenko väärällä sivustoilla?
Weltsu

ViestiKirjoittaja mpikkara » 15 Maalis 2014 11:38

Pitkästä aikaa palstalla...
Ompahan reissua tarjolla Pyykön opastamana reilusti halukkaille!
Pitää katsoa omaa kalenteria, josko jokin sopisi?
mpikkara

ViestiKirjoittaja Weltsu » 19 Huhti 2014 17:28

Avokanoottiyhdistyksen sivut ovat uudistuneet ilahduttavasti. Nyt löytyy jo juttuja sekä retkiä joka lähtöön. Hienoa.
Weltsu

Paluu Avokanoottiyhdistyskeskustelua.