Melonta seuraa heinäkuussa Inarille

Tulevia ja menneitä melottuja retkiä.

Melonta seuraa heinäkuussa Inarille

ViestiKirjoittaja Oter » 29 Huhti 2016 19:00

Olen lähdössä jo toukokuussa Lappiin melomaan (Lemmonjoki) ja mietin, että kyllä seura kelpaisi varsinkin Inarijärven reissulle ainakin osamatkalle. Inarinjärven melonta alkaa 7-9.7 ja meloskelen kuukauden toista siellä. Jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä joko omalla kanootilla tai etumelojaksi minun kanoottiin. Varusteet on minulla kaikki eli oma ruoka riittää ja makuupussi.
Oter

Re: Melonta seuraa heinäkuussa Inarille

ViestiKirjoittaja Janne Pyykkö » 21 Kesä 2016 15:00

Tämä on vähän hiljainen foorumi, kun Avokanoottiyhdistyksen facebook-ryhmä on napannut suuremman huomion jäsenistössä. Sieltä retkikaveri voisi löytyäkin? Toisaalta ehkä olet jo kysynyt myös siellä ja homma on jo hallussa?

Itse suuntaan 1. heinäkuuta Vätsäriin ja ilmoittamanasi ajankohtana jo päättämässä tätä melontaa Kirkkoniemelle.

Terveisin,
-Janne

PS. Suosittelen koko nimen käyttämistä, koska en tunnista nimeäsi.
Yhteystiedot: Janne Pyykkö, Aallonhuippu 6 B 18, 02320 Espoo, 040-5333649, blogi http://avisuora.wordpress.com
Janne Pyykkö

Re: Melonta seuraa heinäkuussa Inarille

ViestiKirjoittaja Oter » 27 Kesä 2016 02:34

Hiljaista oli.Tulin juuri takaisin 3 viikon Inarin reissulta ja sauna maistui. Seuraavaksi katselen Kaamasesta Solojärvelle ja sitten Luirojoki.
Oter

Paluu Retket