Jongun Hujaus 2012 + muut melonnat Lieksassa

Tulevat ja menneet melontatapahtumat.

Jongun Hujaus 2012 + muut melonnat Lieksassa

ViestiKirjoittaja ErastelynArto » 24 Marras 2011 22:51

Tänään LiMe:n (Lieksan Melojat ry) kokouksessa vahvistettiin pvämäärä la 12.5.2012 Jongun Hujaukselle. Lisäksi Juha "Jussi" Hiltunen - tuli tunnetuksi pelastajana 2004 Aittokoskella - lupautui vetämään retkeä edelleen Aittokoskelta Viitakoskelle yön yli.
Näin LiMe/Avokanoottiyhdistys voisi hankkia seuralle/seuroille rahaa opastuksesta, varusteiden siirrosta yöpaikkaan (Pälvekoski?) ja lopetuspaikkaan Viitakoskelle.
Ruunaan Melontaretki la 30.6. Neitikoskelta Siikakoskelle ja Ruunaan Rysäys Neitikoskella la 25.8. Näihin tapahtumiin toivon Avokanoottiyhdistyksen väen lähtevän mukaan - Erästely Canoe & Outdoors ja minä molempiin yhdistyksiin kuuluvana olen automaattisesti mukana.
Arto Räsänen
ErastelynArto

Re: Jongun Hujaus 2012 + muut melonnat Lieksassa

ViestiKirjoittaja Jaakko Mäkikylä » 25 Marras 2011 01:54

ErastelynArto kirjoitti:Lisäksi Juha "Jussi" Hiltunen - tuli tunnetuksi pelastajana 2004 Aittokoskella - lupautui vetämään retkeä edelleen Aittokoskelta Viitakoskelle yön yli.
Näin LiMe/Avokanoottiyhdistys voisi hankkia seuralle/seuroille rahaa opastuksesta, varusteiden siirrosta yöpaikkaan (Pälvekoski?) ja lopetuspaikkaan Viitakoskelle.

Tätä voisit Arto vähän avata.
Siis hujaus jatkuu yöpymisenä ja melontana Viiitakoskelle? Sinänsä hieno juttu, koska yleensä mun Hujaukset ovat aiemminkin jatkuneet jokea alas leppoisia vesiä meloen ja kevään tuloa ihaillen. Jussin kanssa keväinen ilta voisi olla opettavainen ja hauska.
Kuva Jaakko~
Jaakko Mäkikylä | Helsinki | Off-Road Paddler -blogi
Jaakko Mäkikylä

Re: Jongun Hujaus 2012 + muut melonnat

ViestiKirjoittaja ErastelynArto » 23 Marras 2013 10:47

Boartercross SM-kisat Nurmeksen Saramolla la 10.5.2014 Jongun Hujaus la 17.5.2014. Ruunaan Melontaretki la 5.7.2014. Ruunaan Rysäys la 30.8.2014. Tapahtumien järjestäjänä Lieksan Melojat ry - Tervetulleita kaikki.
Arto Räsänen
ErastelynArto

Paluu Tapahtumat